כאבי גב, מי לא סובל מהם? אז תפסיקו לסבול!!!

כאבי גב נגרמים מסיבות שונות, בניהן פריצת דיסק, חוסר איזון מבני, עקמת, שינויים ניוונים של עמוד השדרה, שרירים תפוסים ועוד. לפעמים הכאבים אף מקרינים לאזורים אחרים בגוף כמו הירך, הרגל, החזה, כף היד ועוד.

הנה כמה דרכים למנוע כאבי גב:

- חיזוק שרירי בטן מונעים כאבי גב- נכון, כששרירי הבטן חזקים דיו, העומס יורד מההקבלה שלהם- שרירי הגב. פילאטיס מאד מומלץ

- הליכה מהירה- מניעה את המפרקים ומזיזה את השרירים, מחזקת את היציבה ומונעת כאבי גב. חשוב לעשות מתיחות לגפיים, לגב ולצוואר, לפני ואחרי האימון.

- נעילת נעליים טובות ומתאימות מבחינת אורך ועובי הנעל, מייצבת את הקרסול ובכך את כל הגוף. מיותר להוסיף שנעלי עקב וכפכפים לא יתרמו לכאבי הגב שלכם.

- הימנעו מישיבה ארוכה, דאגו לתנועה כל 40-50 דקות, אפילו לקום לשתות ולחזור.

- השתדלו לא לשאת משאות כבדים ואם כן אז בצורה נכונה, על ידי הרגליים והידים ולא הגב. במקרה הצורך השתמשו בחגורת גב.

- טיפול אחת לחודש, עיסוי, טווינא, שיאצו, יכולים למנוע כאבי גב בעתיד.

- גורמים נוספים שמגבירים את הסיכון לכאבי גב כרוניים- עישון, עודף משקל, לחץ, חרדה, דיכאון, בעיות שונות בכליות ובשחלות

בניית אתרים - טואול